english English

13. Dubrovački medijski dani: „Digitalni posrednici i pluralizam medija“

30.10.2017, 14:02:56

Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dubrovački medijski dani (DMD) s temom „Digital Intermediaries and Media Pluralism“ (Digitalni posrednici i pluralizam medija) održala se 27. i 28. listopada 2017. u Sveučilišnom kampusu. Na konferenciji Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku izlagali su stručnjaci i znanstvenici iz Hrvatske i inozemstva.

Predsjednik organizacijskog odbora DMD-a izv. prof. dr. sc. Mato Brautović rekao je: „Cilj je ovoj međunarodnoj konferenciji bio omogućiti našim nastavnicima i studentima da budu u tijeku s najvažnijim trendovima u području komunikologije i općenito informacijsko-komunikacijskih znanosti. Tako je ovogodišnja konferencija bila posvećena problematici digitalnih posrednika, poput Facebooka i Googla, i njihovom utjecaju na medijski pluralizam. Posljednji američki izbori te kampanja za Brexit pokazali su kako sve više korisnika kao izvor informiranja koristi online društvene mreže i da se njihov utjecaj, kao ne tradicionalnih medijskih platformi, ne smije ignorirati“.

Pozvani predavači bili su s vodećih europskih sveučilišta poput Damiana Tambinija s The London School of Economics and Political Science i Natali Helberger s University of Amsterdam, a u radu Konferencije je sudjelovao i Pier Luigi Parcu, direktor Centra za medijski pluralizam i medijske slobode pri European University Institute i Damir Hajduk, ravnatelj Agencije za elektroničke medije.

Kao i prijašnjih godina, studenti Odjela za komunikologiju prenosili su sva izlaganja na društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru, Google + i Instagramu.

Konferencija je otvorena pozdravnim govorima prorektora za međunarodnu suradnju i znanost izv. prof. dr. sc. Martina Lazara, direktora Centra za medijski pluralizam i medijske slobode pri European University Institute Pier Luigi Parca i predsjednika organizacijskog odbora DMD-a izv. prof. dr. sc. Mata Brautovića.

Pokrovitelji Konferencije bili su: Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Jadranski luksuzni hoteli i Excelsa nekretnine.

Dosad su teme Dubrovačkih medijskih dana bile: „(Ne)jasna i prisutna opasnost – terorizam, mediji i tehnologija“ (2016.) „Umjetna inteligencija, roboti i mediji“ (2015.), „Budućnost novinarstva“ (2014.), „Mediji i ekonomska kriza“ (2013.), „Ekonomski, politički i komunikološki aspekti društvenih medija“ (2012.), „Građanski aktivizam, terorizam i medijacija sigurnost“ (2011.), „Nove tehnologije, internet i komuniciranje“ (2010.), „Obrazovanje novinara i djelatnika u OSJ“ (2009.),  „Etika u odnosima s javnošću“ (2008.), „Uloga odnosa s javnošću u kreiranju javnog mnijenja“ (2007.), „EU pravila i naša reanost“ (2006.) i „Mediji i demokracija“ (2005.).



Pravo na pristup informacijama

Zahtjev za pristup informacijama


Tražilica