Implementing neoliberal ideas: New Orleans educational reform following Katrina

Musladin, Marijana, Cverlin, Monika: Implementing neoliberal ideas: New Orleans educational reform following Katrina, Politické vedy (1335-2741) 2 (2020), 2/2020; 134-156

Sažetak:

Nakon uragana Katrine, škole u New Orleansu prošle su kroz veliku promjenu u obrazovanju. Smatrajući katastrofu sredstvom za preoblikovanje obrazovanja, neoliberalni istraživački centri iskoristili su uragan Katrina za provedbu neoliberalnih ideja u obliku čarter-škola i vaučera.

Ovaj članak se bavio teorijom neoliberalizma, njezinom obrazovnom reformom provedenom nakon Katrine te rezimiranjem vremenskog okvira provedbe reforme u sustavu SAD-a. Cilj članka bio je ukazati na naglu promjenu školskog sustava izazvanog Katrinom. Analizirajući prethodnu literaturu i podatke različitih autora, argumentirano je da stanovnici New Orleansa (posebno obitelji s nižim prihodima) koji su se sami borili s velikom katastrofom, nisu pozitivno prihvatili nagle promjene u obrazovanju.

Časopis indeksira:

Web of Science Core Collection (WoSCC)
Emerging Sources Citation Index (ESCI)

POVEZNICA

Predhodni članakZbornik Ilirske pokrajine (1809. – 1813.) u svjetlu povijesnih vrela
Slijedeći članakCroatia and the European Union