Uspješno završen još jedan projekt suradnje Sveučilišta u Dubrovniku, Sveučilišta Texas A&M i API-ja

Prezentacijom kreativnih komunikacijskih rješenja studenata Sveučilišta Texas A&M iz Sjedinjenih Američkih Država zaključena je međunarodna suradnja Sveučilišta u Dubrovniku, Sveučilišta Texas A&M te organizacije Academic Programs International (API), organizirane u sklopu Summer Project Based Internshipa koji se na dubrovačkom sveučilištu odvijao od 3. do 26. lipnja. 

“Studenti su dobili zadatak analizirati dosadašnju eksternu komunikaciju i predložiti smjernice za poboljšanje međunarodne prepoznatljivosti i vidljivosti naših studijskih programa. Htjeli smo čuti i vidjeti njihova rješenja za učinkovitije predstavljanje identiteta, vrijednosti i potencijala našeg Sveučilišta i Grada kao poželjne destinacije za međunarodne studente i partnere. Ovaj cilj izravno je povezan s jednom od naših ključnih strateških odrednica, a to je internacionalizacija. Otvorenost prema svijetu, suradnja i razmjena temelj su našeg razvoja, a ovakvi projekti konkretno doprinose ostvarenju navedene vizije”, izjavila je u uvodnom obraćanju u ime Sveučilišta u Dubrovniku dekanica Fakulteta za medije i odnose s javnošću, doc.dr.sc. Romana John. 

Predstavnica API-ja u Dubrovniku Nada Raič Jurković istaknula je važnost ovog projekta za budućnost međunarodnih akademskih suradnji: “Nevjerojatna je količina kreativnosti i inovativnosti koju je iznjedrila suradnja API-ja, Sveučilišta Texas A&M i Sveučilišta u Dubrovniku na Summer Project Based Internshipu. Ono što smo započeli prošle godine sa studentima Texas A&M-a, ove je godine poprimilo definiranu vizuru, ali i otvorilo nekoliko niša u kojima se buduće generacije mogu razvijati, učeći u međunarodnom okruženju. U isto vrijeme, omogućuje im da predstavljaju svijetu sve ono što Sveučilište u Dubrovniku čini jedinstvenim mjestom, ne samo akademskih dostignuća, nego i vrhunskim prostorom za razmjenu i učenje o različitim kulturama, utjecajima i praktičnim znanjima”, istaknula je Raič Jurković. 

Tijekom boravka u Dubrovniku, grupa od 17 studenata pod vodstvom profesorice Barbare Klein radila je na prijedlozima promotivnih materijala namijenjenih međunarodnoj promociji Sveučilišta u Dubrovniku, s ciljem jačanja globalne vidljivosti i prepoznatljivosti Sveučilišta. 

Studenti su timski osmišljavali i kreirali različite publikacije i sadržaje, poput plakata, predložaka za promotivne video materijale, nova rješenja za najavne i odjavne špice za emisije UNIDU TV-a i sastavnice Sveučilišta u Dubrovniku. Razrađen je i prijedlog poslovne strategije za daljnju promociju i distribuciju materijala, a sve zadatke su koordinirali asistentica na Fakultetu za medije i odnose s javnošću Ivana Hladilo i izvršni producent UNIDU TV-a Ante Tolja

‘Tijekom četiri tjedna, studenti su prošli cijeli proces od dizajna i definiranja proizvoda do završne prezentacije. Usput su učili o kulturi koja ih okružuje, putovali i uživali u blagodatima mora te su naučili i postigli zaista mnogo. Iznimno sam ponosna na njih, vidjela sam kako su napredovali u vodstvu, kritičkom razmišljanju, suradnji i međusobnoj podršci’, zaključila je profesorica Klein. 

Ova suradnja još jednom je pokazala uspješnu sinergiju između Sveučilišta Texas A&M, API-ja i Sveučilišta u Dubrovniku, potvrdivši vrijednost međunarodne razmjene znanja i iskustva. 

Predhodni članakNATJEČAJ za prijam u radni odnos: stručni suradnik u sustavu znanosti i visokog obrazovanja u znanstveno-stručnim aktivnostima, za rad u Centru za istraživanje digitalne transformacije (CREDO)
Slijedeći članakCreative Communication Solutions Presented by Texas A&M Students Mark the Conclusion of International Collaboration Project