
“Studij Mediji i kultura društva bio je moj svjesni i prvi izbor prilikom odabira studija. Činilo mi se kao spoj teorije, prakse i ljudi koji oblikuju komunikacijske profesionalce što se i ispostavilo točnim. Sretna sam što na Fakultetu za medije i odnose s javnošću nisam stekla samo znanje, već i poticaj da mislim strateški, kritički, kao i da gradim odnose i vjerujem u snagu riječi.
Profesori su nas učili ne samo kako komunicirati, već zašto to radimo i to s razumijevanjem društvenog konteksta, etike i dugoročnog utjecaja. Ono što mi je posebno obilježilo studij je njihova otvorenost, kolegijalnost i iskrena želja da budu podrška. Toplina i dostupnost profesora ostali su mi u pamćenju kao jedan od najljepših aspekata. Svaki kolegij nosio je priliku ako je znaš prepoznati i iskoristiti. Ključ je u osobnom angažmanu: što više ulažeš sebe, to više dobivaš nazad. Kroz aktivno sudjelovanje, istraživanje i spremnost na izazove, moguće je iz svakog predmeta izvući konkretne uvide za budući profesionalni put.
Danas, kao vlasnica agencije za odnose s javnošću i marketing, svakodnevno se oslanjam na vještine koje su proizašle iz tog studija – od analitičkog promišljanja do kreativne produkcije sadržaja. Studij mi je dao samopouzdanje da pokrenem vlastitu priču nakon nekoliko godina rada u privatnom sektoru.
Svima koji razmišljaju o ovom studiju preporučujem da ga dožive kao platformu za rast. Uzmite svaku priliku za praksu, pitajte, sumnjajte, uključite se. Komunikacija nije samo posao, to je odgovornost i prilika da ostavite trag, a fakulutet veliki temelj buduće karijere kao prvi korak ka ostvarenju snova.”
Ivona Bošnjak, alumna Fakulteta za medija i odnose s javnošću i vlasnica agencije za odnose s javnošću i marketing