
Jadranski opservatorij za digitalne medije – ADMO 2.0 započeo je novu fazu provedbe održavanjem početnog (kick-off) sastanka na Sveučilištu u Dubrovniku, na kojem su sudjelovali predstavnici devet partnerskih organizacija iz Hrvatske, Slovenije i Francuske.
Sastanak je održan 21. listopada 2025., a okupio je ukupno 23 sudionika iz partnerskih institucija koji su razgovarali o planiranim aktivnostima, rokovima provedbe i budućim zajedničkim inicijativama.
Projekt, koji je službeno započeo 1. rujna 2025. , provodi se pod vodstvom Sveučilišta u Dubrovniku kao glavnog koordinatora, uz osam partnera: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Gong, RTL Hrvatska, Presscut d.o.o., Sveučilište u Ljubljani, Oštro Slovenija, Agence France-Presse (AFP) i XWiki.
U okviru projekta planirano je provesti 300 fact-checkova na tri jezika (engleskom, hrvatskom i slovenskom), organizirati 28 treninga medijske pismenosti za nastavnike, studente novinarstva, građane i djecu te realizirati oko 20 istraživanja vezanih uz dezinformacijske kampanje u Hrvatskoj i Sloveniji.
ADMO 2.0 okuplja istraživače, novinare, fact-checkere, stručnjake za medije i predstavnike organizacija civilnog društva s ciljem razvoja medijske pismenosti, suzbijanja štetnih dezinformacija te jačanja demokratskog i informiranog društva.
Pokretanjem ovog projekta, Sveučilište u Dubrovniku dodatno potvrđuje svoju vodeću ulogu u razvoju regionalne i europske suradnje na području medija, digitalnog društva i primjene umjetne inteligencije u borbi protiv dezinformacija.











