Fakultet za medije i odnose s javnošću Sveučilišta u Dubrovniku tradicionalno organizira međunarodnu znanstvenu konferenciju Dubrovački medijski dani, koja okuplja znanstvenike i stručnjake iz područja komunikologije, masovnih medija, novinarstva, odnosa s javnošću te informacijskih i komunikacijskih tehnologija, s ciljem rasprave i istraživanja suvremenih tema i izazova u tim područjima.
Sedamnaesti Dubrovački medijski dani, pod naslovom “Generative AI: Transforming Journalism, Strategic Communication, and Education “, održani su 22. i 23. listopada 2025. u Dubrovniku, a 24. listopada 2025. uslijedio je Policy Lab na temu „Information Integrity and Media Literacy“.
Konferenciju je organizirao Fakultet za medije i odnose s javnošću Sveučilišta u Dubrovniku, u suorganizaciji s Centrom za pluralizam i slobodu medija pri Europskom sveučilišnom institutu te Hrvatskom akademijom znanosti i umjetnosti.
Program konferencije za 2025. godinu dostupan je na POVEZNICI.
Program Policy Laba dostupan je na POVEZNICI.
Dubrovačke medijske dane podržava širok krug domaćih i međunarodnih institucija te okuplja stručnjake i sveučilišne profesore iz Hrvatske i inozemstva. Do sada su na skupu sudjelovali znanstvenici sa University of Florida, The Poynter Institute, Sveučilišta u Ljubljani, Sveučilišta u Beogradu, Akdeniz University Turska, Sveučilišta u Novom Sadu, Sveučilišta u Zagrebu, Nacionalove visoke novinarske škole, VERN-a, Deutsche Welle Akademie, Beira Interior University, Sveučilišta u Sarajevu, Sveučilišta u Tuzli, Sveučilišta Crna Gora, University of Mainz, University of Vienna i mnogih drugih.
Sponzori konferencije su: Grad Dubrovnik, Turistička zajednica Grada Dubrovnika, Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, Zračna luka Ruđer Bošković Dubrovnik, Studentski centar Dubrovnik, Zajednica tehničke kulture Grada Dubrovnika, Adriatic Luxury Hotels, Valamar Hotels & Resorts, Adriatic osiguranje, Coca-Cola HBC Hrvatska i Zaklada Konrad Adenauer (KAS).
Do sada su održane sljedeće konferencije:
- 2023. Istraživanje dezinformacija: Trenutni trendovi i perspektive
- 2021. 30 godina od napada na Dubrovnik: Politički, komunikacijski i kulturalni aspekti grada pod opsadom
- 2019. Novi medijski formati: Televizija
- 2017. Digitalni posrednici i medijski pluralizam
- 2016. (Ne)jasna i prisutna opasnost – terorizam, mediji i tehnologija
- 2015. Umjetna inteligencija, roboti i mediji
- 2014. Budućnost novinarstva
- 2013. Mediji i ekonomska kriza
- 2012. Ekonomski, politički i komunikološki aspekti društvenih medija
- 2011. Građanski aktivizam, terorizam i medijacija sigurnost
- 2010. Nove tehnologinje, Internet i komuniciranje
- 2009. Obrazovanje novinara i djelatnika u odnosima s javnostima: Trebaju li nama obrazovani…?
- 2008. Etičnost javnih objava: Izgubljena pristojnost ili teror profita?
- 2007. Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnoga mnijenja
- 2006. EU medijski standardi i naša stvarnost
- 2005. Mediji i demokracija






