U programu za studente sudjelovali su alumni i nastavnici Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, stručnjaci iz područja ekonomije, ali i studenti Odjela, koji su svojim kolegama i budućim potencijalnim studentima podijelili svoja znanja i iskustva.
Na panelu „Osobne financije i moje prve investicije“ sudjelovali su Toni Milun i dr. sc. Meri Šuman Tolić, s Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju. Sudionici panela imali su priliku upoznati se s osnovnim pojmovima financijske pismenosti, o štednji, investiranju, kako pametnije, a manje trošiti, naučiti da se financijska pismenost sastoji od financijskog znanja, ponašanja i stavova, te zašto je važno usavršavati sve komponente kako bi se poboljšavale osobne financijske situacije.
Lucija Raguž, alumni Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, održala je predavanje za Erasmus studente o temi Recruitment process Outsourcing (RPO) and how AMS does it.
Kao Senior Recruitment Coordinator u tvrtki AMS, koja nudi rješenja organizacijama izgradnjom, preoblikovanjem i optimizacijom radne snage tako da prikuplja, upravlja i optimizira talente, Lucija je studentima približila outsourcing kao proces zapošljavanja (RPO), i kako AMS to radi, provedbom selekcije zaposlenika, prepoznavanjem talenata, koji su ključni za klijente iz velikih tvrtki, a pokrivaju branše što uključuju farmaceutsku i prehrambenu industriju, tehnološke tvrtke itd.
Gospodin Niko Karaman govorio je studentima o razvoju OPG-a i o obiteljskoj tradiciji koju nastavlja baštiniti obitelj Karaman. Studentima je na zanimljiv način ispričao svoj put od studentskih dana do danas. Svojim proizvodom, u području enološke baštine, kojim se klasificira u rang vrhunskih vinara, imenom, iza kojega stoji profesionalno usavršavanje i rad, svjedočeći renomeu danas prepoznatljivome i na međunarodnoj razini.
Marko Soče, vlasnik agencije za digitalni marketing „Jutro“, specijalizirane za performance kampanje na društvenim mrežama, te Google Ads platformi, certificirani Google Partner od 2020. godine studentima je održao predavanje What Works in Digital Marketing in 2023.
Na predavanju se usredotočio na uspješne strategije digitalnog marketinga uz primjere iz prakse, s naglaskom na društvene medije, video sadržaje i Google – oglase. Primjerima iz stvarnoga svijeta, studentima je pružio korisne uvide i praktične savjete za optimiziranje sadržaja na društvenim medijima, stvaranje privlačnoga video sadržaja i pokretanje učinkovitih Google oglašivačkih kampanja.
Na panelu „Ishodi učenja: različite perspektive“ sudjelovao je pročelnik Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju izv. prof. dr. sc. Tonći Svilokos, alumni Odjela gospodin Mirko Nižić, student 2. godine diplomskog studija Orsat Koštro, a panel je moderirala prof. dr. sc. Katija Vojvodić. Na panelu bilo je govora o važnosti ishoda učenja, ali i stečenih kompentecija za ulazak na tržište rada iz tri različite perspektive.
Ove godine prvi put, od 31. ožujka do 1. travnja 2023., u Studentskom domu održala se aktivnost Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju #smartchoice.
Srednjoškolcima iz Ploča, s otoka Korčule, iz Makarske, Stoca, Gruda, Čitluka, Kotora, Herceg Novog i Dubrovnika u pet radionica s temom neuromarketing, financijske institucije i tržište, financijska pismenost, društvene mreže i marketing učenicima se predstavio Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju. Kolege iz Studentskoga doma učenike su prošetali kroz njegove prostorije i upoznali ih s mogućnostima koje im on nudi.













