O studiju
O studiju
Studijski smjer Marketing oblikovan je sa svrhom da se ponude oni nastavni sadržaji koji će studente osposobiti za kvalitetnije komuniciranje s tržištem, i to tako da proizvod/usluga nađe put do kupca, da se uspješno valorizira i osigura poslovnom sustavu ili destinaciji bolja pozicija u odnosu prema konkurenciji.
Naglasak je na stjecanju znanja o vlastitim mogućnostima, sagledanima u okvirima unutarnjega i vanjskog okruženja, kako bi se prepoznale nadolazeće prijetnje, a što bolje iskoristile prilike koje proizlaze iz kretanja u okruženju.
Poslovno okruženje čine dionici s kojima se ostvaruje neposredna marketinška komunikacija polazeći pritom od PEST okruženja (gospodarska kretanja, socio-kulturni utjecaji, politički i zakonski utjecaji, nove tehnologije, konkurencija…) i unutrašnjeg okruženja u poduzeću (organizacijski resursi, organizacijska struktura i organizacijska kultura).
Marketinško će komuniciranje biti uspješno ako se temelji na segmentaciji tržišta (geografsko, demografsko, interesno…), pri čemu se orijentacija na ciljni segment najčešće temelji na marketinškom miksu.
U okviru ovog programa, studenti će steći specifičnu naobrazbu iz područja uravnoteženog odnosa znanja, vještina i kompetencija povezanih s novim trendovima u marketingu.
Trajanje studija
Trajanje studija
Diplomski sveučilišni studij Poslovna ekonomija, studijski smjer Marketing traje dvije godine, ili četiri semestra (120 ECTS bodova).
Zvanje koje se stječe
Zvanje koje se stječe
Po završetku diplomskoga studija student stječe akademski naziv magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.).
Mogućnosti zapošljavanja
Mogućnosti zapošljavanja
Po završetku studijskog smjera Marketing studenti će biti spremni za rad u različitim oblicima organizacija bez obzira na njihovu veličinu ili temeljnu djelatnost, u privatnome ili javnom sektoru, i to na poslovima koji će uz pomoć marketinških kanala, marketinških informacija, tržišnih mogućnosti zahtijevati osvajanje tržišta strateškim upravljanjem, posebice polazeći od tržišno orijentiranoga strateškog planiranja.
Studijski programi na engleskom jeziku
Studijski programi na engleskom jeziku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju nudi gotovo sve kolegije i na engleskom jeziku.
Sveučilište u Palermu, Italija, i Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku izvode zajednički Double Degree sveučilišni diplomski studij Ekonomija i Poslovna ekonomija – Marketing i Turizam na engleskom jeziku, prvi iz tog područja u Hrvatskoj, koji omogućuje studentima stjecanje diplome Sveučilišta u Dubrovniku i Sveučilišta u Palermu.