Diplomski studij Poslovna ekonomija smjer Marketing

  • O studiju

    O studiju

    Studijski smjer Marketing oblikovan je sa svrhom da se ponude oni nastavni sadržaji koji će studente osposobiti za kvalitetnije komuniciranje s tržištem, i to tako da proizvod/usluga nađe put do kupca, da se uspješno valorizira i osigura poslovnom sustavu ili destinaciji bolja pozicija u odnosu prema konkurenciji.

    Naglasak je na stjecanju znanja o vlastitim mogućnostima, sagledanima u okvirima unutarnjega i vanjskog okruženja, kako bi se prepoznale nadolazeće prijetnje, a što bolje iskoristile prilike koje proizlaze iz kretanja u okruženju.

    Poslovno okruženje čine dionici s kojima se ostvaruje neposredna marketinška komunikacija polazeći pritom od PEST okruženja (gospodarska kretanja, socio-kulturni utjecaji, politički i zakonski utjecaji, nove tehnologije, konkurencija…) i unutrašnjeg okruženja u poduzeću (organizacijski resursi, organizacijska struktura i organizacijska kultura).

    Marketinško će komuniciranje biti uspješno ako se temelji na segmentaciji tržišta (geografsko, demografsko, interesno…), pri čemu se orijentacija na ciljni segment najčešće temelji na marketinškom miksu.

    U okviru ovog programa, studenti će steći specifičnu naobrazbu iz područja uravnoteženog odnosa znanja, vještina i kompetencija povezanih s novim trendovima u marketingu.

  • Trajanje studija

    Trajanje studija

    Diplomski sveučilišni studij Poslovna ekonomija, studijski smjer Marketing traje dvije godine, ili četiri semestra (120 ECTS bodova).

  • Zvanje koje se stječe

    Zvanje koje se stječe

    Po završetku diplomskoga studija student stječe akademski naziv magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.).

  • Mogućnosti zapošljavanja

    Mogućnosti zapošljavanja

    Po završetku studijskog smjera Marketing studenti će biti spremni za rad u različitim oblicima organizacija bez obzira na njihovu veličinu ili temeljnu djelatnost, u privatnome ili javnom sektoru, i to na poslovima koji će uz pomoć marketinških kanala, marketinških informacija, tržišnih mogućnosti zahtijevati osvajanje tržišta strateškim upravljanjem, posebice polazeći od tržišno orijentiranoga strateškog planiranja.

  • Studijski programi na engleskom jeziku

    Studijski programi na engleskom jeziku

    Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju nudi gotovo sve kolegije i na engleskom jeziku.

    Sveučilište u Palermu, Italija, i Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku izvode zajednički Double Degree sveučilišni diplomski studij Ekonomija i Poslovna ekonomija – Marketing i Turizam na engleskom jeziku, prvi iz tog područja u Hrvatskoj, koji omogućuje studentima stjecanje diplome Sveučilišta u Dubrovniku i Sveučilišta u Palermu.

carnet
studomat
merlin
e-učenje upute
vizual knjižnice
prvi_dan03
carnet
merlin
e-učenje upute
portal
vizual knjižnice
lapis
X