Dubrovnik domaćin međunarodne konferencije NEUROBUSINESS 2025

Jeste li znali da emocije i podsvjesne reakcije utječu na više od polovice odluka koje svakodnevno donosimo – od onih u obiteljskom do onih u poslovnom okruženju? Jeste li znali da se odluke o kupnji proizvoda, bez obzira na prethodno definirani plan kupnje, često mijenjaju i donose impulzivno, u djeliću sekunde? Upravo zato, razumijevanje ljudskih reakcija postaje ključno za uspjeh u suvremenom poslovanju.

NeuroBusiness– interdisciplinarno područje koje povezuje neuroznanost s poduzetništvom, menadžmentom, financijama i marketingom. Umjesto da polazi od pretpostavke da ljudi odluke donose isključivo racionalno, NeuroBusiness naglašava kako nesvjesni procesi, emocionalni podražaji i percepcija vrijednosti oblikuju način na koji biramo proizvode, upravljamo rizikom, pregovaramo i gradimo povjerenje. Upravo taj spoj znanstvenih spoznaja i poslovne prakse otvara nove mogućnosti za razumijevanje ponašanja potrošača, ali i za proces donošenja učinkovitijih poslovnih odluka.

Na NeuroBusiness 2025 konferenciji, koja će se 18. i 19. rujna održati u Dubrovniku, na kampusu Sveučilišta u Dubrovniku, sudionici će imati priliku otkriti kako neuroznanost mijenja naše dosadašnje razumijevanje poslovanja – od toga kako gradimo odnos s brendovima i donosimo financijske odluke, do načina na koji vodimo timove i razvijamo poduzetničke strategije. Vodeći svjetski stručnjaci pokazat će kako se ove spoznaje mogu prenijeti u učinkovitije marketinške kampanje, inovativne menadžerske prakse i održivije poslovne rezultate.

Konferencija će okupiti više od četrdeset uglednih znanstvenika i stručnjaka iz cijelog svijeta koji će tijekom dva dana programa raspravljati o načinu na koji neuroznanost može unaprijediti poslovne procese.

Konferenciju će otvoriti predsjednica Organizacijskog odbora prof. dr. sc. Ivana Pavlić, ujedno i profesorica na Ekonomskom fakultetu u Dubrovniku, dok se poseban interes očekuje za predavanja poznatih neuroznanstvenika prof. Morana Cerfa s Columbia Universityja, te prof. Gidija Navea s Wharton Universityja, koji će predstaviti svoja najnovija istraživanja o povezanosti neuroznanosti i poslovanja.

Program konferencije obuhvaća predavanja i istraživanja iz područja neuromarketinga, ponašanja potrošača, marketinške komunikacije, emocionalnih reakcija, uloge umjetne inteligencije u obrazovanju, te novih tehnologija za praćenje pažnje i angažmana. Program će obuhvatiti i posebnu iMotions sesiju te radionicu prof. Cerfa namijenjenu doktorandima.

Uz znanstveni dio, konferencija uključuje i šetnju starom gradskom jezgrom te zajedničku večeru, što sudionicima pruža priliku za neformalno umrežavanje i razmjenu ideja u jedinstvenom dubrovačkom okruženju.

Više informacija o programu možete naći na POVEZNICI.

Predhodni članakJavno savjetovanje o nacrtu prijedloga Strategije Sveučilišta u Dubrovniku (2026. – 2029.)
Slijedeći članakNATJEČAJ za prijam u radni odnos i raspored na radno mjesto  II. vrste: viši referent u Službi za financijsko računovodstvene poslove – 1 izvršitelj