Obilježen Tjedan poduzetništva na Ekonomskom fakultetu: inspirativno predavanje i panel o obiteljskom poduzetništvu

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku obilježio je Tjedan poduzetništva događanjima usmjerenima na jačanje poduzetničkih kompetencija studenata te promicanje ženskog i obiteljskog poduzetništva kao važnih segmenata gospodarstva.

U srijedu, 19. studenoga 2025., na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Dubrovniku održano je predavanje „Žene u poduzetništvu: Inspiracija i snaga“ koje je održala Tilda Grossel Bogdanović, alumna Ekonomskog fakulteta i osnivačica agencije Dubrovnik Partner.

Tilda Grossel Bogdanović podijelila je sa studentima svoj profesionalni put, od rada u dubrovačkoj gradskoj upravi na poslovima protokola i međunarodne suradnje, do organizacije kultnih dočeka Nove godine 2000. i 2001. na Stradunu koji su grad svrstali među najpoželjnije destinacije za blagdanski program.

Godine 2002. pokrenula je vlastitu agenciju Dubrovnik Partner, a tijekom pandemije preselila se na Lopud gdje je pokrenula festivalsku platformu Ponta Lopud koja objedinjuje filmski, jazz i književni program. Istaknula je važnost kreativnosti, hrabrosti i autentičnosti u poduzetništvu te potaknula studente da razvijaju vlastite ideje i projekte.

Dan nakon, u četvrtak, 20. studenoga 2025., održan je panel „Obiteljsko poduzetništvo – temelj održivosti kroz generacije“, koji je okupio stručnjake i alumni poduzetnike Ekonomskog fakulteta. Panel je moderirala izv. prof. dr. sc. Zorica Krželj, a sudjelovali su dr. sc. Mirela Alpeza (Ekonomski fakultet Osijek / CEPOR), te alumniji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Dubrovniku: Lea Vlahušić (Frendy d.o.o.) i Rudolf Glasnović (Franc & Rudolf d.o.o.).

Sudionici su razgovarali o specifičnostima upravljanja obiteljskim poduzećima, izazovima generacijske tranzicije te važnosti profesionalizacije poslovnih procesa. Alumni poduzetnici podijelili su osobna iskustva rada u obiteljskim tvrtkama u kojima su ostali djelovati nakon završetka studija, ističući prednosti takvog modela poslovanja, ali i odgovornosti, međugeneracijske odnose i potrebu stalnog prilagođavanja tržištu.

Dr. sc. Mirela Alpeza dodatno je istaknula ključnu ulogu obiteljskih poduzeća u hrvatskom gospodarstvu te važnost pravovremenog i dobro planiranog prijenosa poslovanja, dok su alumni sudionici prikazali različite pristupe razvoju, brendiranju i upravljanju unutar svojih obiteljskih firmi.

Predhodni članakDubrovnik pred demografskim izazovima: okrugli stol o natalitetu i razvojnim perspektivama