Za Erasmus studente preddiplomskog studija Odjela za ekonomiju i  poslovnu ekonomiju u okviru kolegija Management of tourist agencies,  doc.dr.sc. Iris Mihajlović organizirala je zajednički posjet agenciji  Direct Booker. Od inventivnosti ideje do realizacije projekta, ova  agencija je jedan od najboljih primjera iz prakse koja je iskoristila  prednosti tehnologije na kreativan način, prilagođavajući svoje  poslovanje ukorak evoluciji kanala distribucije, posredovanjem u najmu  istih, gdje je nova tehnologija alat i dodatni predmet posredovanja.  Studenti su imali prilike saznati o razvoju nadasve posebne agencije,  principima njezina specifičnog poslovanja, inovativnim alatima koja su  uveli u poslovanje ali i općenito o ekonomiji dijeljenja, te  organizaciji rada s kojima ih je podrobnije upoznao gosp. Nino Dubretić  vlasnik i meneadžer agencije, naglasivši isto tako ne manje značajnu  organizacijsku kulturu koja se temelji na kvalitetnoj komunikaciji sa  zaposlenicima u agenciji, kvalitetnom internom marketingu te otvorenom  pristupu za suradnju sa partnerima, udruživanjima i poslovnoj suradnji  zbog lakše kontrole tržišta. 
Studenti su se tom prilikom upoznali sa  novim trendovima i preferencijama tržišnih niša koji su zarotirali  odnose na tržištu putovanja i transformacijskim procesima koji su  posljedično ostavili trag u prostoru posredništva, s posebnim naglaskom  na strukturu privatnog smještaja ali i inovacija temeljenih na pravnim  okvirima franšizinga i intelektualnog vlasništva, know how-a, do novih  proizvoda vlastite platforme Booker Toolsa – Channel Managera,  sofisticiranim detaljnim performansama za potrebe efikasnijeg  upravljanja i uspješnijeg plasmana. Studenti su svojim upitima  pridonijeli kvaliteti ovog susreta. 
            
            
			
		









