Za Erasmus studente preddiplomskog studija Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju u okviru kolegija Management of tourist agencies, doc.dr.sc. Iris Mihajlović organizirala je zajednički posjet agenciji Direct Booker. Od inventivnosti ideje do realizacije projekta, ova agencija je jedan od najboljih primjera iz prakse koja je iskoristila prednosti tehnologije na kreativan način, prilagođavajući svoje poslovanje ukorak evoluciji kanala distribucije, posredovanjem u najmu istih, gdje je nova tehnologija alat i dodatni predmet posredovanja. Studenti su imali prilike saznati o razvoju nadasve posebne agencije, principima njezina specifičnog poslovanja, inovativnim alatima koja su uveli u poslovanje ali i općenito o ekonomiji dijeljenja, te organizaciji rada s kojima ih je podrobnije upoznao gosp. Nino Dubretić vlasnik i meneadžer agencije, naglasivši isto tako ne manje značajnu organizacijsku kulturu koja se temelji na kvalitetnoj komunikaciji sa zaposlenicima u agenciji, kvalitetnom internom marketingu te otvorenom pristupu za suradnju sa partnerima, udruživanjima i poslovnoj suradnji zbog lakše kontrole tržišta.
Studenti su se tom prilikom upoznali sa novim trendovima i preferencijama tržišnih niša koji su zarotirali odnose na tržištu putovanja i transformacijskim procesima koji su posljedično ostavili trag u prostoru posredništva, s posebnim naglaskom na strukturu privatnog smještaja ali i inovacija temeljenih na pravnim okvirima franšizinga i intelektualnog vlasništva, know how-a, do novih proizvoda vlastite platforme Booker Toolsa – Channel Managera, sofisticiranim detaljnim performansama za potrebe efikasnijeg upravljanja i uspješnijeg plasmana. Studenti su svojim upitima pridonijeli kvaliteti ovog susreta.