O studiju
O studiju
Studijski smjer Turizam oblikovan je sa svrhom da se ponude oni nastavni sadržaji koji će studente osposobiti za kvalitetnije komuniciranje s turističkim tržištem, i to tako da turistički proizvod nađe put do kupca, da se uspješno valorizira i osigura poslovnom sustavu ili destinaciji bolja pozicija u odnosu prema konkurenciji.
Program je orijentiran na obrazovanje budućih menadžera u turizmu, ugostiteljstvu, hotelijerstvu i javnom sektoru, kojima se u različitim nastavnim sadržajima nudi ovladavanje temeljnim ekonomskim znanjima izravno povezanima sa znanjima o zaštiti i unapređenju okoliša, te načelima uravnoteženoga društvenog razvoja.
Naglasak je na razvoju znanja, vještina i kompetencija potrebnih kadrovima koji moraju poznavati, promovirati i unapređivati turizam, kao pretpostavku za očuvanje resursa na kojima se temelje i bez kojih nije moguće ostvariti proklamirane ciljeve u globalizacijskim uvjetima. „Novi turizam“ se u usporedbi s klasičnim pristupom mora temeljiti na drukčijim načelima koja treba uključiti u nastavne sadržaje iz suvremenog marketinga i menadžmenta slijedeći svjetske trendove i zadovoljavajući potrebe suvremene turističke potražnje.
Trajanje studija
Trajanje studija
Sveučilišni prijediplomski studij Poslovna ekonomija, studijski smjer Turizam traje tri godine, ili šest semestara (180 ECTS bodova).
Zvanje koje se stječe
Zvanje koje se stječe
Po završetku sveučilišnoga prijediplomskog studija student stječe akademski naziv sveučilišni prvostupnik (baccalaureus) poslovne ekonomije (univ. bacc. oec.).
Mogućnosti nastavka studija
Mogućnosti nastavka studija
Nakon završenoga prijediplomskog studija student može nastaviti studirati na diplomskom studiju.
Studijski program na engleskom jeziku
Studijski program na engleskom jeziku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju nudi gotovo sve kolegije i na engleskom jeziku.Sveučilište u Palermu, Italija, i Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku izvode zajednički Double Degree sveučilišni diplomski studij Ekonomija i Poslovna ekonomija – Marketing i Turizam na engleskom jeziku, prvi iz tog područja u Hrvatskoj, koji omogućuje studentima stjecanje diplome Sveučilišta u Dubrovniku i Sveučilišta u Palermu.