BEHAVIOURAL SCIENCE LABORATORY – AXON
Behavioural science laboratory – AXON strengthens research excellence and innovation activities and improves research and development resources in order to generate new scientific ideas and knowledge that will be transferred to the local, regional and national level of the economy. By applying modern information and communication technology primarily for research purposes it ensures the sustainability of research and research results through technology transfer, knowledge transfer and by increasing the visibility of research, development and innovation activities in all branches and related fields of science that are traditionally nurtured at the University of Dubrovnik.
AXON is equipped with the latest modern and innovative neuroscience tools such as: Eye Trackers (ET) stationary and mobile, Shimmer for the Galvanic Skin Response (GSR), Electroencephalogram (EEG), Electromyogram (EMG) and AFFDEX software for tracking seven basic emotions. Applying new innovative methods of neuroscience has a significant impact on the field of marketing research.
The main goals of Behavioural science laboratory – AXON are: Consumer behaviour research using new software solutions; Application of acquired knowledge in the teaching process at the University of Dubrovnik; To provide expert support to business entities in the process of adapting business to the digital environment; To enable the use of neuromarketing tools that will improve the analysis of the biological and behavioural responses of respondents, which enable the creation of effective marketing communication tactics, and will enable the prediction of consumer reactions to products, packaging or advertising and To provide a better understanding of the psychological processes that drive individual product purchase choices of business entities, based on the features of interest and involvement, awareness and knowledge, and ethics.
Laboratory AXON is a member of neuroscience iMotions global research community founded with the aim of establishing collaboration and networking opportunities, knowledge sharing, and insights into what research is being conducted all around the world.
LABORATORIJ ZA BIHEVIORALNU ZNANOST – AXON
Laboratorij za bihevioralna istraživanja – AXON jača istraživačku izvrsnost i inovacijske aktivnosti te unapređuje istraživačko-razvojne resurse u svrhu generiranja novih znanstvenih ideja i znanja koja će se prenositi na lokalnu, regionalnu i nacionalnu razinu gospodarstva. Primjenom suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije prvenstveno u istraživačke svrhe osigurava se održivost istraživanja i istraživačkih rezultata kroz transfer tehnologije, prijenos znanja te povećanje vidljivosti istraživačko-razvojnih i inovacijskih aktivnosti u svim granama i srodnim područjima znanosti koja se tradicionalno njeguju na Sveučilištu u Dubrovniku.
AXON je opremljen najnovijim modernim i inovativnim neuroznanstvenim uređajima kao što su: uređaj za praćenje kretanja očiju (Eye Tracker – ET) stacionarni i mobilni, uređaj za mjerenje elekrodermalne aktivnosti (Galvanic Skin Response – GSR), Elektroencefalogram (EEG), Elektromiogram (EMG) i AFFDEX – softver za praćenje sedam osnovnih emocija. Primjena novih inovativnih metoda neuroznanosti ima značajan utjecaj na područje marketinških istraživanja.
Glavni ciljevi Laboratorija za bihevioralna istraživanja – AXON su: Istraživanje ponašanja potrošača korištenjem novih programskih rješenja; Primjena stečenih znanja u nastavi na Sveučilištu u Dubrovniku; Pružanje stručne podrške poslovnim subjektima u procesu prilagodbe poslovanja digitalnom okruženju; Omogućavanje korištenja neuromarketinških alata koji će poboljšati analizu bioloških i bihevioralnih odgovora ispitanika, kreiranje učinkovite taktike tržišnog komuniciranja te predviđanje reakcija potrošača na proizvode, ambalažu ili oglašavanje; Omogućavanje boljeg razumijevanja psiholoških procesa koji pokreću pojedinačne izbore poslovnih subjekata pri kupnji proizvoda, na temelju značajki interesa i uključenosti, svijesti i znanja te etike.
Laboratorij AXON član je neuroznanstvene globalne istraživačke zajednice iMotions osnovane s ciljem uspostavljanja mogućnosti suradnje i umrežavanja, razmjene znanja i uvida u istraživanja koja se provode diljem svijeta.
Aktivnosti Centra
- Istraživanje ponašanja potrošača primjenom novih softverskih rješenja
- Primjena stečenih znanja u nastavnom procesu na Sveučilištu u Dubrovniku
- Pružanje stručne podrške poslovnim subjektima u procesu prilagodbe poslovanja digitalnom okruženju
- Primjena neuromarketinških alata omogućit će analizu bioloških i bihevioralnih odgovora ispitanika, koji omogućavaju kreiranje učinkovite taktike marketinške komunikacije te će se omogućiti predviđanja reakcije potrošača na proizvode, pakiranje ili oglašavanje,
- Osiguravanje boljeg razumijevanja psiholoških procesa koji pokreću individualne odabire kupnje proizvoda poslovnih subjekata, na temelju značajki interesa i uključenosti, svijesti i znanja te etike
Članovi centra:
Izv.prof.dr.sc. Barbara Puh i prof.dr.sc. Ivana Pavlic
Projekti u tijeku:
– ADMO
– Utjecaj klimatskih promjena na ponašanje adolescenata i njihovu percepciju o razvoju turizma u postojećim okolnostima
– Splitske razglednice
Institucionalni projekti
Sveučilište u Dubrovniku objavljuje Poziv za dostavu projektnih prijedloga za financiranje institucionalnih istraživačkih projekata iz sredstava Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026.
U sklopu ovog Poziva će se financirati temeljna i primijenjena znanstvena istraživanja koja se provode u okvirima kompetitivnih istraživačkih i uspostavnih istraživačkih projekata.
- Ukupni iznos bespovratnih sredstava: 1.566.890,00 EUR
- Prihvatljivi predlagatelji: zaposlenici na znanstvenim, znanstveno-nastavnim, umjetničko-nastavnim i nastavnim radnim mjestima
- Iznos financiranja po projektu: do 120.000,00 EUR
- Trajanje projekta: 24 – 48 mjeseci
- Rok za prijavu: 2. svibnja – 2. lipnja 2025.
Obrasci koji su sastavni dio Poziva:
Poziv za financiranje inst. projekata UNIDU
- Obrazac 1. Prijavni obrazac
- Obrazac 2. Radni plan
- Obrazac 3. Financijski plan
- Obrazac 4. Obrazac usklađenosti projektnog prijedloga s načelom „ne nanosi bitnu štetu“
- Obrazac 5. Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja
Prilozi koji su sastavni dio Poziva:
- Prilog 1. Popis pokazatelja rezultata sukladno „Katalogu ciljeva i pokazatelja“
- Prilog 2. Obrazac deskriptivnog i financijskog izvješća voditelja projekta
- Prilog 3. Obrazac za praćenje pokazatelja institucionalnih istraživačkih projekata
- Prilog 4. Izjava o povjerljivosti i sprječavanju sukoba interesa pri vrednovanju
- Prilog 5. Obrazac za administrativnu provjeru
- Prilog 6. Obrazac za istorazinsko vrednovanje
- Prilog 7. Obrazac za završno vrednovanje
- Prilog 8. Upute za prijavitelje
Pitanja i odgovori: znanost@unidu.hr